ایـــن روزها احــساس میکنم چقدر شبیه "سکوتم"

با کـــوچکترین حرفی میشکنم...

 





روزهای سختی رو میگذرونم !
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود !
نفسم
دنیایم
دلم !

 



باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه



عطر های گرون قیمت رو ول کن، آدم باید بوی اعتماد بده...

 



یه قلم بر میدارم و دورت خط میکشم و مینویسم این بی معرفت دنیای منه

 



جسارت است
از تو سرودن
خواستم بگویم
باران به تماشایت آمده
همین...

 


فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی ات از دور هم احساس می شود



چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است



انقدر دوست دارم که بعضی وقتا یادم میره تو دوستم نداری...

 



چه لذتی بالاتر از اینکه اسمت قسـم راست یک نفر باشد...



مهربانیت از دور آنقدر نزدیک است که من حس میکنم جغرافیا دروغیست تاریخی



"دل"
این کلمه ی بی نقطه، گاهی برایت تنگ می شود در حد یک نقطه ..
.
 -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ azin ] [ ]