امید دارم هنوز....

امید دارم هنوز....

  

شدم غرق

تویه زندگیه ساده

با یه قلب خالی از تو

که تنهاییش زیاده

شدم حبس

میون خاطرات باتو

همیشگی نشوی اما

همیشه یادمه نگاتو

 

خودت نشونم دادی

مسیر آرزو هارو

حالا آرزو میکنم

همون روزا رو

امید دارم یه روز

 میرسه که یه جایی بالاخره

 باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایو کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم میسازم

 

هر روزی که میشه دیروز

دل تنگ تر میشمو

باز غرق میشم تو خیال و خواب

هربار که میزنه بارون

میبندم چترمو

به یادت خیس میشم از قطره های آب

امید دارم یه روز

 میرسه که یه جایی بالاخره

 باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوبازه میایو کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم میسازم

امید دارم یه روز

امید دارم هنوز

دوباره میایو کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم میسازم



نظرات شما عزیزان:

ليدي محدثه
ساعت12:09---14 مرداد 1392

سيلام جيغر

راستي الان كه نظر پسرخالتو خوندم به يه چيزايي پي بردم

1-بيش از حد اعتماد به سقفه آخرش كلش بدجوري ميخوره به سقف و با صورت فرود مياد روي زمين

2-دلم ميخواد دكوراسيونشو بهم بريزم ولي خب وقتي با صورت بخوره زمين دكوراسيونش خود به خود بهم ميريزه و نيازي به زحمات من نيس


3-اگه خيلي خودشيفته باشه هيچكس زنش نميشه فردا پس فردا هم ميترشه و ميفته رو دست مامانت،البته من عاشق ترشيم اگه بترشه نونم تو روغنه

خلاصه اين كه آقا اميد هرچقدر خوب باشي اين خودشيفتگيت كار دستت ميده عمو


Omid
ساعت18:36---7 مرداد 1392
بهله ...

لامصب اسم امید تو هر شعری که میاد قشنگ میشه...

بس که اسم قشنگی داریم ما
پاسخ:پسر خالمی نمیتونم بزنم تو سرت که....خود شیفته اعتماد به سقف.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, ] [ 21:29 ] [ azin ] [ ]