نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت23:32---9 مرداد 1392
به من بگو بی وفا حالا یار که هستی
خزان عمرم رسید نوبهار که هستی
می خوام برم دور دورا دلم طاقت نداره
دست غم تو داره روزمو میشماره...!


ليدي محدثه
ساعت13:47---9 مرداد 1392
هميشه دروغ ميگفتي واسه من ميميري

بگو عاشقم نبودي تو كه داري ميري

من كه اينهمه دروغ تو رو باور كردم

يه دفه ديگه بگو بگو كه برميگردم

دروغ دوست داشتني از مرتضي پاشايي
پاسخ:بگو این دوروغ دوست داشتنی رو این بارم باز بگو بی تو میمیرم بگو دوست دارم من که ای همه دروغ تورو باور کردم یه دفعه دیگه بگو بگو که برمیگردم


f
ساعت13:24---8 مرداد 1392
shrmande

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ azin ] [ ]