حس میکنم تو رو!!!!!!!!!!!!!

حس میکنم تو رو!!!!!!!!!!!!!

 

حس میکنم تو رو                    تو هرشب خودم                        من عاشق همین             احساس تو شدم

حست جهانمو                         وارونه میکنه                            آرامشت منو                 دیوونه می کنه

حس میکنم تو رو                     یه عمره تو خودم                        بازم به من بگو           دیرعاشقت شدم

کشتی غرورمو                       دیوونگی کنم                            بازم منو بکش               تا زندگی کنم 

میمیرم از جنون                      تا گریه میکنی                           با بغض هر شبت         با من چه میکنی

چشمای خیستو                        رو بعض من ببند                     من گریه میکنم               حالا برام بخند

من درکنارتو                           دریای خاطرم                              وا میکنی درو                 بی تو کجا برم

حس میکنم تو رو                    تو هرشب خودم                        من عاشق همین             احساس تو شدم

حست جهانمو                         وارونه میکنه                            آرامشت منو                 دیوونه می کنه

من عاشق این آهنگم البته وقتی که واست دکلمه نکنن چون تن خواننده ( مهدی یراحی) تو گور میلرزه!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:39 ] [ azin ] [ ]