... 

!
در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد :|
رمز موفقیت ام رو چند سال پیش عوض کردم الان هر کاری میکنم یادم نمیاد.
یه سری لذت ها هم مختص ایرانه. مثلا یه پول پاره‌پوره رو یجوری به یه راننده‌ای، بقالی… بدی ازش خلاص شی. آدم احساس پیروزی می‌کنه D:  !...
مگس ها 24 ساعت عمر میکنن ...
به جز اونایی که میان تو اتاق من ...اونا عمرشون نا محدوده :|

سه چیز تو زندگی هست كه اگه رعایت كنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق كنید این سه تا چیز چیه!!!
اینجوری هم نگام نكنید، من اگه خودم بلد بودم كه الآن اینجا نبودم!! :| D:


همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم
به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه! نبود؟ یه 10 درجه ... !؟
...
پاسخ منطقی اکثر پدرهای ایرانی درمقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری:
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد:
آخه کی تاحالا همچین غلطی کرده که تو میخوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد:
حالا هرکی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟

عکس العمل خانم ها در مواقع مختلف:
شوهر دير از سر کار مياد
زن: معلوم نيست با کدوم دختري بوده
شوهر زود مياد
زن: کار نميکنه که
شوهر گرسنه است
زن: کارد تو شکمش بخوره
شوهر سير است
زن: معلوم نيست با کي کوفت کرده لامصـــب
شوهر ميره خونه مامانش
زن: فقط به فکر مامانشه
شوهر ميره خونه ي مادر زن
زن: باز دوباره رفتي يه جا تلپ بشي
شوهر ماشين ميخره
زن : فقط بلده واسه اين چيزا پول خرج کنه
شوهر ماشين نداره
زن: گداي خسيس يه ماشين نميخره :|
و این داستان ادامه دارد...


.
رتبه اول سوانح رانندگی دنیا رو داریم ولی تا سپر 2تا ماشین میخوره به هم 2000 نفر جمع میشن با تعجب نگاه میکنن!!!...

ﻭﻗﺘﻲ 5 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ آﻻﺭﻡ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻲ ﺷﻢ
ﻭ آﻻﺭﻡ رﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ ﺑﻤﺐ ﺧﻨﺜﻲ ﻛﺮﺩﻡ


پسر 24ساله : عزیزم با من ازدواج میکنی؟ دختر 23ساله: احمقِ عوضی ! تو هنوز دهنت بوی شیر میده ! گمشو ! نه که ازدواج نمیکنم !
پسر بچه ی 5ساله: با من اِشتواش میکنی؟ دختر23ساله: وااااااای چه نازی تو! من قربونت بشم ! آره که ازدواج میکنم فدات شم !:

ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده . یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب



نظرات شما عزیزان:

بنده خودمم.........
ساعت17:33---24 آبان 1391
سلام اذین خوفی؟

امروز جات خالی نرفتیم مدرسه به خاطر بااااااااااروووون

تو رفتی؟

راستی به وب پری هم برو.www.apple13.loxblog.com

عنوانشmive

با بایپاسخ:jedi khosh be haletooooon be pari am sar mizanam


محدثه
ساعت13:46---24 آبان 1391
سلام آذين جون اگه بهت اس ام اس نميدم به هر حال يا زنگ ميزنم يا ميام تو وبت تو هم ديگه نامردي نكن گلم بووووووووووووووس
پاسخ:mamnoooon manam miam hatman


سمیرام
ساعت19:08---23 آبان 1391
سلام اذین جون،خوبی عزیزم؟؟؟؟

پستای جدیدت واقعا عالیه

امیدوارم آمارت بره بالا.موفق باشی گلم.
پاسخ:mamnooooon golam


محدثه
ساعت16:13---23 آبان 1391
سلام گلم ديدي بازم سر زدم تو هم بيا ممنون به خاطر وب قشنگت
پاسخ:mamnon azizam umadam dige


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:32 ] [ azin ] [ ]