حلیم پزون مشکوک!!!!!!!!!!!!!!!!!

حلیم پزون مشکوک!!!!!!!!!!!!!!!!!

 حلیم پزون مشکوک :

امیدخان هی من میخوام باهات خوب برخورد کنم هی تو نمیزاری

ببین نمی خوام جوب لای چرخت بزارما . اگه ریگی به کفشت نباشه چرا انقد مخفیانه و سری حلیم میپزی!!!!

قرار بود توی مراسم حلیم پزونتون ماهارو هم دعوت کنی ما که قول دادیم زیاد تابلو نکنیم

مامان میگه اینجور که معلومه تو از کت و کول افتادی پسرم از بس حلیمو هم زدی

میگه پسرم خسته شد به نظرتم حتما رسیدی

من اگه به جات بودم آخر هفته سایمم محل پیدا نمیشد اوضاع خرابه توطئه کردن میخوان گردنتو بیخ تا بیخ ببرن

من توصیه کرده بودم گند نزن آخ یک حلیمی برات پختن یک حلیمی برات پختن سه وجب روغن روشه منم منتظر یک حادثه ام ای ای چه حالی میده گفتم من عجیب نیستم تو عجیبی !!!

منم سیرداغ زیاد کن میدونی که؟؟ هی سیرداغشو زیاد کردم!!!!!    



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت16:37---2 آذر 1391
سلام اذین جونم.اپم بهم سر بزن.کل کلاتو با پسر خالت امید همینجور ادامه بده.امیدوارم موفق شی.بهم سر بزنیاااااااااااااااا.www.bia2bepar.loxbl og.com
پاسخ:نه بابا کل کل چیه شوخی میکنم


حكيم
ساعت12:40---1 آذر 1391
نميدونم چرااميدمارودعوت نميكنه بيايد غافلگيرش كنيم
پاسخ:ای خاله جان طرف سال آخر دانشگاست کی می خوای غافلگیرش کنی حتما من باید می اومدم شما رو آگاه می کردم


Omid
ساعت8:50---1 آذر 1391
هه هه..


دلتون آب یه حلیمی شد که حرف نداشت:دی


من که این هفته محل بیا نیستم ولی به موقع این کارت رو تلافی خواهم نمود:دی
پاسخ:ای امید خان اصل کاری مامانته که اعتماد کامل بهت داره ما چی کاره ایم میخواستی یه خبر بدی من سیر داغشو زیاد نمیکردم دیگه کار از کار گذشت هه هه هه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:8 ] [ azin ] [ ]