من و کارام

من و کارام

 سلام

میدونین من امروز واقعا دپرسم

آخه میدونین چی شد ؟ د نه د نمیدونین

من هرهفته جمعه ساعت 6 بیدار میشدم

 همه رو بیدار میکردم خیلی کیف میداد ولی

 امروز صبح خواب موندم خیلی حالم

گرفته شد نتونستم بقیه رو اذیت کنم واقعا معذرت می خوام

 نتونستم موجبات عصبی شدنتون رو فراهم کنم

الان دپرسم افتضاح ای خدا حتما شماهایی که بیدارا میکردم الان جشن گرفتین نه؟؟؟ معمای امروزم واقعاسخت بود شانس آوردین



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت17:32---30 بهمن 1391
سلام آذين

تو رو خدا آهنگ وبتو عوض كن

دو سال همكلاسي بوديم هيچوقت نديدم خوشت از چنين آهنگايي بياد

اين چيهپاسخ:واوای چوا جوش میاری عزیزم بزار یه مدت بشه حتما ولی من آهنگشو دوست دارم چوم کامل نزاشتم خوشت نیومده


نسیم
ساعت11:21---29 بهمن 1391
آذین آهنگ وبلاگت وحشتناکه!!!!!!!!!!

از کجا آهنگ به این مزخرفی پیدا کردی؟؟؟؟

خواهشا عوضش کن که حالمو بهم زد....پاسخ:وای وی وای خوبه که


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:18 ] [ azin ] [ ]