happy new year

happy new year

 *عاشق اینم که همش به ساعتم نگاه کنم*

*قلبمو بی قرار تو لحظه رو چشم به راه کنم*
*برای اینکه برسی فقط خدا خدا کنم*

<=======>
*من که دارم حس میکنم خود مو تو ثانیه هات*
*دلم واست تنگ شده بود واسه خودت واسه هوات*
*واسه یه ذره دیدنت حتی واسه صدای پات*

<=======>
*خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم بیشتر از هر چی که هست*
*زمستونم دوست داره چون سر راه تو نبست با نفساش*
*حس میکنم حس میکنم وقت نفس کشیدنه*

<=======>
*قلبمو میزارم وسط این سفره ی عید منه*
*آینه دلگیر دلم دلش واسه دیدن تو تنگ شده*
*میخواد تو چشمات بازم ببینه خودشو*

<=======>
*هر چی که دور و برمه به من داره میگه میای*
*خاطره انگیزه که تو چند ثانیه دیگه میای*
*خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم بیشتر از هر چی که هست*

<=======>
*زمستونم دوست داره چون سر راه تو نبست با نفساش*
*حس میکنم حس میکنم وقت نفس کشیدنه*
*قلبم ومیزارم وسط این سفره ی عیدمنه*

Happy new year in advance



نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت19:02---16 اسفند 1391
azin joon age doost dari linkam kon va khabar bede linket konam.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:39 ] [ azin ] [ ]