فردا

فردا

 سلام سلام!!!!!!!!!!

دوستان گوگولی و جیگیلی خودم !!!!!

آخ آخ فردا جمعه اس !!!!!!!!یه دو هفته نبودم بیدار نمیشینا؟؟؟؟ بد

عادت شدین!!!! باید پاشین نماز بخونین تا روزی زیبا داشته باشین

دارم به راه راست هدایتتون میکنم باید تشکر کنین!!smilies2smilies1

آی آی آی منتظرم باشین!!!!!!

میدونین یه اسم دیگه من چیه ؟؟؟

مردم آزار!!!!smilies1

ساعت 5 صبح زنگ میزنم عزیزان!!!

دیگه خوابیدینو اینا به من مربوط نیست

اگه میخواین بیدارتون نکنم ساعت چهارونیم همه باید تک بندازین

وگرنه بدبختتون میکنم

سایلنتم جلو دارم نیست

یه خروسم گذاشتم پا گوشم کله سحر زنگ میزنه

بابای تا فردا!!!!

امشب زود بخوابین تا فردا کم خواب نشین

برین بخوابین برین smilies1

مخصوصا محدثه جوووووووووووونم برو برو افرین 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت17:17---18 اسفند 1391
خوبه والا

اسممو شخصا مياري؟

واسم نقشه داري؟

آذين خيلي بدي كه مردم رو بدخواب ميكني

ولي به هر حال اين هفته هم نتونستي بيدارم كني

ههههههههههههه
پاسخ:boro binim baba naghshe oonam che jooram


محدثه
ساعت17:14---18 اسفند 1391
سلام ديدي نتونستي

بيدارم نكردي هههههههههه

گوگولي مردم آزار
پاسخ:khab moooooondam azizam hafte bad 4 sobh hala bebin man dast bardar nistam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, ] [ 21:53 ] [ azin ] [ ]