امیییییییییییییییییییییییییییید

امیییییییییییییییییییییییییییید

 امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

smilies1

میکشمت !!!!!!

بدبختم کردی !!!! 5 تومن پولم رفت!!!!smilies2

دو تا آلبوم خریدم!!!!!

آخه تا تو هستی آلبوم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

چه درگیری با رم من داشتی رممو فرمت کردی

خودم رمتو فرمت می کنم!!!!!!

بمیری این دوتا رو بهت نمیدمsmilies2

خودت برو بخر

به من چه

توام باید 5 تومن ضرر کنی دلم خنگ شه

هر آلبومیم نیست

خراطها و چاووشی



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت20:51---22 اسفند 1391
برو بابا با اون رم پر ویروست

:دی

از وقتی به لبتابم زدم قات زده...پاسخ:خوبه رم منو زدی به لبتابت زدی که هی قراضگی لبتابتو بهش نصبت بدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ azin ] [ ]