!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 سلام سلام سلام!!!!!!!

 

 

ما امروز فوق العاده پرانرژی .......

 

نکه روز مادره بعدشم معلمه!!!!!!!!!!

 

واسه همینه!!!!!!

 

مام که پر احساس!!!!!

 

خودمو واسه مامانمو معلما کشتم !!!!!!

 

یه هدیه دادم در حد لالیگا......

 

به مامانم گفتم هدیت اینه که دختری ناز مثل من داری .......

 

دیگه خیلی تلاش ولطف کردم اینو گفتم !!!!!!!!!

 

اشکال نداره من که انقد خاطر مامانمو میخوام .........

 

بالاخره روز دخترم میرسه

 

یکی به ما تبریک میگه

 

حالا روز مادر مبارک باشه حالا

 

یه سوال

 

توجه کردین روز پسر نداریم

 

هرهرهرهرهرهرهرهرهر 

 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت11:49---23 ارديبهشت 1392
سلام اذين جوووووووووووووون

آخ كه دارم واسه روزي كه با هم ميخوايم بريم پارك ساحلي پرپر ميزنم

جيگرم دلم واست يه ذره شده

مطالبت هم مث خودت خيليييييييي باحاله جيغر

هرهرهرهرهرهرهر
پاسخ:آخ منم ممنون


samira
ساعت16:00---14 ارديبهشت 1392
salam ajijam
web jadidame
www.shantiam.loxblog.com
eftekhar midi biay


samira
ساعت20:45---12 ارديبهشت 1392
شییییییییییییییییییییییییییییی یییییلام اجیجم
پستای خوجل موجلی میذاریا
افتخار بده به ما هم سر بزن میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 21:37 ] [ azin ] [ ]