چیز های مورد علاقه من!!!

چیز های مورد علاقه من!!!

 چیز های مورد علاقه من

تو درسای مدرسه زبان و فیزیک و دوست دارم

توی ورزش از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم بسکیبال رفتم ژیمیناستیک رتبه استانی دارم کلاسای دنسای مختلف رفتم تخصصم تو عربیه جدیدن تنیسم بازی میکنم

تو هنر نقاشیم افتضاحه ولی گیتار رفتم و دوسشم دارم

یه مدتی تو نخ کره ای آم از زمانی که سریال روزگار شاهزاده رو دیدم دادان که؟ بالای دویست سیصد تا سریال کره ای دیدم مخصوصا فیلمای ترسناک که مو به تن آدم سیخ میکنه .

 خیلی آهنگای کره ای خیلی گوش میدم گروهی که من طرفدارشونم ss501وf.t.islandوc.n.blue. وsuper jonior

بین اینا خواننده مورد علاقه من kim hyun joong و park jung min که آهنگای not alone و romeo و kiss kiss  شونو خیلی دوست دارم

بازیگری که بین کره ای ها طرفدارشم li min hooمخصوصا سریال city hunter

توی خریدای دخترونه خرید بدلی جات اونم فقط باسلیقه خودم چوی سلیقم متفاوته و هم چنین عطر رو خیلی دوست دارم.

در ضمن عطرو ادکلن رو هم برای کادو گرفتن هم برای کادو دادن میپسندم

با اینکه دوستام میگن خیلی بی بخارم ولی به نظر خورم اصلانشم اینطوری نیست چون که با دوستای ابتدایمم هنوز رفت و آمد دارم.

با این چیزهای مورد علاقم احساس میکنم خیلی عجیبم شما چطوری فکر میکنین



نظرات شما عزیزان:

Omid
ساعت2:22---25 آبان 1391
بچه اولا که کلا عجیبن




ولی شما سعی کن یه فکری به حال خودت بکنی وضعیتت وخیمه D:





پاسخ:توام بچه اولی منم شبیه تو


Omid
ساعت2:21---25 آبان 1391
بچه اولا که کلا عجیبن



ولی شما سعی کن یه فکری به حال خودت بکنی وضعیتت وخیمه D:




پاسخ:,ولا همه میگن به پسرخالت رفتی البته من بهتر از توام بازم همه میگن


niloofar
ساعت23:01---24 آبان 1391
azin jooon b nazare man k kheili ham tabii hasti rasti un lee min ho ro kheiiiiliiii khub goftiiiiiiiiiiiپاسخjedi omidvari dadi li man hoo e dige che mishe kard

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:45 ] [ azin ] [ ]