سفرنامه ی باران

سفرنامه ی باران

 


شاید داستان ِ من باشد،داستان ِ خود ِ من! افتادن برگی از درخت،كه خاك شد و خاكی كه برگ شد باز..
شاید داستان ِ من باشد هر پاییز،داستان پاییز طلایی،داستان ِ سفر ِ من 
سفرنامه ی باران ...
و بی شك رازی است در این پاییزها،در این ریزش و رویش عاشقانه،در این خاك شدن و برگ شدن و ..
و سرودن شعر هستی! شعر هستی: بودن و کوشیدن،رفتن و پیوستن،از کژی بگسستن ..
و باور دارم كه پاییز پر خواهد بود از نور و خیر و بركت! 
پاییز طلایی من! كه بود،كه هست و خواهد بود
 زیر سایه ی دوستی و مهربانی شما،تا همیشه به رسم باران و رود و...



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت17:52---30 آبان 1391
سلام خوبی اجیجم؟پستای جدیدت محشره ها.بزنم به تخته)تق .....تق....تق)چش نخوری.

کلا خارج از شوخی وبت محشر شده اجیجم.پاسخ:میشی میشی گلم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:54 ] [ azin ] [ ]