خدا!!!!!!!!!!

خدا!!!!!!!!!!

 خدای من "بهشتی" دارد، نزدیک، زیبا، بزرگ و به گمانم "دوزخی" دارد، کوچک، بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را گاهی به بهانه یک دعا
+++
آرزو کن
گوش های "خدا" پر است از آرزو و دست هایش پر از معجزه
شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه "خدا" باشد
+++
یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن
اگر "خدا" را یافتی هر چه باختی مهم نیست
+++
به "خدا" گفتم: تو را چگونه می توانم ببینم؟
"خدا" گفت: تو من را نخواهی دید اما کسی را برات گذاشتم که نیمی ازمن است "مادر"
+++
دلم گرم خداوندیست که با دستان من، گندم برای یاکریم خانه میریزد
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که می خواند مرا با آنکه میداند گنهکارم
دلم گرم است، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من، خدا را آرزو دارم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:40 ] [ azin ] [ ]