می دونی فرق من با برف چیه ؟
.
.
.
برف میاد و به زمین می شینه ، ولی من همین جوری هم به دل میشینم.آخه آدم انقد تو دل برو؟ 

 

 

از فانتزیای اصلیم اینه که واسه یه سرماخوردگی ساده برم دکتر یهو بگن بیماری لاعلاج داری و فقط ۱ سال زنده میمونی!
منم ۱۱ ماه با این راز تو سینم زندگی کنم یه روز که خیلی اطرافیان یا همکلاسیام اذیتم کردن راز رو فاش کنم همه تو بهت و حیرت به هم نگاه میکنن و زبونشون بند میاد... منم در همین حین صحنه رو به سمت نور افق ترک میکنم !!!و در نور محو میشم و هرچی صدام میکنن و دنبالم میان بهم نمیرسن!
و بقیه ی عمرشونو تو حسرت و غم و احساس عذاب زندگی کنن
اخیرا هم به این شکل کاملش کردم:
بعد که ۱ سال تموم شد به نحو عجیبی زنده بمونم و قیافه و هویتمو عوض کنم برم تو کلاس به عنوان یه شاگرد جدید بشینم که از خارج اومده!!!
بعد عذاب وجدانشونو ببینم حال کنم !
تخیل در حد جنگ ستارگان !

 

کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده …
میگه : آره
میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!


 



یه ضرب المثل هست که میگه:
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره

جوك,جك,جوك جديد,جك جديد,جوك باحال


یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس، بدهکار، تنها، مشروط...! یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه. زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ همه چی آرومه... من چقد خوشحالم...!


طرف دکتر آزمايشگاه بود و روي يه مگس داشت آزمايش ميکرد يه روز بالهاي مگس رو ازش جدا ميکنه بعد به مگسه ميگه بپر! مگسه نميپره براي بار دوم و سوم تکرار ميکنه که بپر! ولي مگسه نمي پريده! در آخر نتيجه آزمايش رو اعلام ميکنه: که اگر بالهاي مگس را از تنش جدا کنيد گوشهايش نيز کر ميشود!



پدر به دختر: دخترم این موقع شب تو بالکن چیکار میکنی؟
دختر: دارم ماهو میبینم بابایی!
پدر: پس بی زحمت به ماهت بگو خبر مرگش اون ماشینشو خاموش کنه، صداش نمیذاره بخوابیم!!!

ج


 

یه دختر مسیحی میره پیش کشیش میگه : من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم ، به خودم میگم چقدر خوشگلم ، آیا من گناه می کنم؟
کشیشه می گه : نه دخترم شما گناه نمی کنی ، اشتباه می کنی!





فقط یک ایرانی میتونه با بوق ماشین هم سلام کنه،هم خداحافظی،هم فحش بده و هم تشکر کنه


فقط یه ایرانی میتونه دقیقا بره همون جایی که بزرگ نوشته (فتوکپی نداریم ) بپرسه : آقا کپی میگیرید؟…!!!



 


داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیات
مامانم اومده فرمون میده.... بیا.... بیا.... بیا.... بیا .... نیا !! لوله آب شیکست

جوك،جك،جديد،جك جديد

یه اسبه زنگ می‌زنه سیرک می‌گه : آقا اونجا برای من کار دارین 


مرده می‌گه : چه هنری داری 

اسبه می‌گه : بی شعور مگه نمی‌بینی دارم حرف می‌زنم!!!




مرده شب خونه نمياد، فرداش زنش ميپرسه كجا بودي؟ ميگه پيش دوستم !! زنه زنگ ميزنه به 10 تا از دوستاش 8 تا ميگن اينجا بوده 2 تا ميگن هنوز اينجاست!!!!!!

شـعـبـه ی زیـر زمـیـنی بـرج مـیـلاد افـتـتـاح شــد!
ایـستـگـاه مـتـروی تـجـریـش! فـکـر کـنـم مـیـخـواسـتـن چـاه نـفت بـزنن پـشیـمـون شـدن

 

 

 

 

حال میده واسه مخاطب خاص پیام بدی بگی شارژ می خوای عزیزم
اونم بگه آره :)
.
.
.
بعدش اینو واسش بفرستی ااااااااااااااااااااااااااااا
بگی عزیزم خودت با ناخون بتراشش :)))
بعدش اونم صدتا بد و بیراه بهت بگه :(
و آخرش هم افسرده بشی بری خود کشی کنی
یعنی یه همچین آدمی هستم من!!!

 

 

 

از امتحان برمیگردیم بابا مامانمون میپرسن چطور بود میگیم عالی بود قول میشم میگن لاف نزن راستشو بگو!بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم میگن مسخره بازی در نیار راستشو بگو!
ما باید به کدوم سازشون برقصیم؟

 

 

 

به نظر من حرفه ای ترین آرایشگر بالشه خودمه !
هر روز با یه مدل مو من از خواب بلند میشم

 

 

 

 

 

 

بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده به این نتیجه رسیدم
خدا منو كامل خلق كرده نیمه میمه هم ندارم ..

 

 

 

 

قصد پسرا برای دانشگاه رفتن: پول دار شدن
قصد دخترا برای دانشگاه رفتن: جلب توجه پسرای پول دار
دانشگاه هم نکته ی انحرافیه

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت16:56---25 آذر 1391
سلام آذين جون

تو رو خدا بيا تو وبم نظر بده ديگه

هر روز ميام كلي نظر هست

جز نظر تو

دووووووسستتتتتت داااااارررررررررممممممممم

بوووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:باشه باشه حتمت اومدم اومدم


ميگ ميگ
ساعت12:41---13 آذر 1391
خوب بودبدنبودولي خودمونيم نصفش تكراري بود

ضمناكمپوت بابابخوره صبركن باباتوببينم!!!!

پس كي ميخاي وبلاكتوببندي بچه مگه توامتحان نداري
پاسخ:akhar shoma 2 ta khale kari mikonin ke man webamo bebandam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ azin ] [ ]