بازم تولد!!!!!!!!!!!!!

بازم تولد!!!!!!!!!!!!!

 نسیم جووووووون خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیکارا میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آها راستی 21 آذر تولدت مبارک عزیزم!!!!!!!!!!!

بچه ها حالا بیاین به نسیم یه شعر هدیه بدیم!!!!

 

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

خوشت اومد !!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

بروبچ کلاس سوم الف
ساعت11:10---21 آذر 1391
سلام اذین جون.الان هنر داریم با کام÷یوتر مدرسه اومدیم.خانم ایرانمنش همراه همه بچه ها سلام میرسونن.دوستت داریم هوار هوار.قربونت بچه های کلاس سوم الف مدرسه تیزهوشان یاسوج.البته بنده قربونت سمیرام.خدانگهدارپاسخ:سلام سلام سلام صد تا سلام دلم براتون به ذره شده برای همتوووون واقعا خوشحال شدم به همه سلام برسوووووووووونین باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ددددددددددددددددددوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتوووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننن دارم

محدثه
ساعت19:32---20 آذر 1391
به به سلام آذين جون اصلا انگار نه انگار ما همكلاسي بوديما؟ديگه تحويل نميگيري؟آذين دلم واست تنگ شده!راستي خانم نيكبخت(كامپيوتر)اينقدر باهامون مهربون شده كه بيا ببين
پاسخ:جدی باهاتون خوب شده تا اون جایی که من میدووونم نباید خوب بشه با اون رفتارش چی کارش کردین ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:58 ] [ azin ] [ ]