این چیه!!!!!!!!!!!!!!

این چیه!!!!!!!!!!!!!!

 اگه گفتین این چیه من یه جایزه بهتوووووووون میدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  آپلود سنتر



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت20:12---27 آذر 1391
من كه هر چي نگاه كردم نفهميدمچيه؟چيه واقعا؟!!پاسخ:اه از جایزه محروم شدی بگم فردا میگم هه هه هه!!!

خاله مرسده
ساعت22:00---21 آذر 1391
واگذارت میکنم به خدا اگه این پیامو بخونی بهش عمل نکنی:


پاشو يه قربده!!



پاسخ:؟آه خدای من چی شد!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله مرسده
ساعت22:18---20 آذر 1391
€$

اين علامت مخصوص ميتي كومان است احترام بگذاريد.

.!

.!

تونميخواي احترام بگذاري چون ازخودموني زمبه.
پاسخ:برو بینیم بابا بنده آذینم از بچگی بزرگ شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ azin ] [ ]