حالت های من!!!!!!!!!!!!!!!!

حالت های من!!!!!!!!!!!!!!!!

 سلام

خوبین

من وقتی که بی حوصله ام

تو مدرسه

معلم

من

درس

بچه ها

من 

خونه

وقتی کامپیوتر خراب میشه

من 

داداشم

مامانم

خونه مامان بزرگم

من 

همه

مامانمبچه برو درستو بخون!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت10:26---21 دی 1391
سلام آذين جون

خوبي؟

تحويل نميگيري

ديدي تولدم يادت رفت

امروز تولدمه
پاسخ:e post gozashtam dige


samira
ساعت21:30---20 دی 1391
salam aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin joooon

khobi?behem sar bezan 3 page ap kardam.montazeretamaaaaaaaaaaaaaa

mer30پاسخ:salam azizam khubi??????????? hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, ] [ 21:20 ] [ azin ] [ ]