روز سمپادو به همه سمپادیای خوخون تبریک میگم .....

از جمله خودم ..........

بیایم به خودمون تبریک بگیم

کسی که ماروتحویل نمگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................



نظرات شما عزیزان:

Omid
ساعت22:13---16 ارديبهشت 1392
تو!؟


به من رفتی؟!!!


یادم نمیاد ریاضی 11 و نیم گرفته باشم


پاسخ:خیـــــــــــــــــــلــــــــــــی بیـــــــــــشــــــــعــــــــــــوری !!!! اگـــــــــه یازده ونیم نگرفتی پس اون چی بود پــــــــــــــشــــــــــت بــــــــــــوم سوزوندی؟؟؟ میشه خواهش کنم نیای نظر ندی تمام پته هامون میریزه رو آب.....!!!!!!!!!!!!1


Omid
ساعت12:00---16 ارديبهشت 1392
ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد


آذین رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد
پاسخ: پسر خاله عزیز امید آقا اون دهن منو باز نکن .... نمیشه شما اصلا به وبلاگم سر نزنی؟؟؟؟ رو اعصابم داری اسکیت سواری میکنی !!!!!!!خوبه خودتم زیر مجموعه ی تیز هوشا بودی!!! من به تو رفتم .......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 22:1 ] [ azin ] [ ]