سلام خوبین؟؟

الان اشکم در میاد بچه ها دارم دیوونه میشم

بیخیال گفتم که نمیرم اجرا محسن یگانه زیاد خوب نیست شلوغه میخواستم برمم نمیتونسم چون کسی نبود باهاش برم

آقا.....

یعنی شانسه من دارم؟؟

تو خونه نشسته بودم بیخیال

یه دفعه یه صدای آشنا اومد

دقت که کردم دیدم صدای محسن یگانست  داره آهنگ منو درگیر خودت کن میخونه

انقد زدم تو سرم

جالبه دوستامم با عقیده من نرفتن

نشستم تو حیاط صدای خوندن محسن میومد من با هر کلمش میزدم تو سر خودم

اصن وضعی بود

زنگ زدم دوستام پز اینو دادم که صداش به خونه ما میرسه

ولی آقا چشمتون روز بد نبینه

بعد از اجرا و جشن رفتم بیرون که بریم خونه مامان بزرگم از سر خونمون تا جایی که اجرا بود دقیقا هفت جا تصادف شده بود بعد مردمم آهنگ دوست دارم محسنو زده بودن میرقصیدن منم میزدم تو سر خودم

خلاصه الانم در حال خود زنی هستم آخه همه چی مجانی چرا نرفتم؟؟

اصن یه وضعی داشت ساری امشب

ولی شنبه با خبرا و عکسای پاشایی هستم در خدمت شما

اینو نرفتم حداقل اونو برم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ] [ 2:33 ] [ azin ] [ ]