دوستی!!!!!!!!!

دوستی!!!!!!!!!

    حتما کامل بخونین

 

با یه شکلات شروع شد . یه شکلات گذاشتم کف دستش اونم به شکلات گذاشت دستم من بچه بودم اونم بچه بود سرمو بالا کردم اونم سرشو بالا کرد گفتم:( دوستیم؟)

 گفت:( دوستِ دوست !!)

 گفت:( تا کی ؟)

 گفتم:( من برای دوستی - تا - مشخص نمیکنم)

 ولی اون می خواست – تا -  داشته باشه !!!

گفت :(تا مرگ !!)

 بعد گفت:( تا زندگی پس از مرگ!!)

 گفتم :(الان و زندگی پس از مرگ تو جهنم و بهشت که تا نداره. تا جایی که تا نداره!!)

بیاید برای دوست و دوستی تا مشخص نکنیم تا همیشه دوست باشیم

حالا اگه شما تایی برای دوستی مشخص کردین حتما بگین ! باشه  ؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت21:00---8 آذر 1391
سلام آذين خانوم چه خبرا بدون ما خوش ميگذره؟ببينم تو كه واسه دوستي(تا)مشخص نميكني پس چرا منو تحويل نميگيري؟پاسخ:man dooooostiam ta nadare aziz
پاسخ:man key man ghalat age tahvil nagiram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:38 ] [ azin ] [ ]